پيشتازان راه آزادي

۲ آذر ۱۳۹۵

متن وصیتنامه مجاهد قهرمان هرمز عابد با خدا


متن وصیتنامه مجاهد قهرمان هرمز عابد با خدا


به نام خدا
و به نام خلق قهرمان ایران
اللهم النصر المجاهدین وا نصرهم نصرا عزیرا انهم فتیه یجاهدون فی سبیلک فمهنم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلو تبدیلا اینجانب هرمز عابدی باخدا فرزند محمد رسول سن ۱۹سال هوادار سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایرا ن می باشم.
در لحظاتی این وصیت نامه را می نویسم که اندکی به اعدامم مانده است آرزوی هر هوادار مجاهد خلق شهادت است و به قول مجاهد کبیر فرزند دلیر اسلام مسعود رجوی که کمتر مجاهد خلقی آرزوی مرگ در بستر را داشته باشد و ما این را از پیشوایمان امام حسین آموخته ایم که زندگی عقیده و جهاد است در راه آن. ضمنا پیامی دارم به تمام مردم شریف و آزاده که تحت تاثیر تبلیغات این ریاکاران به فرزندان صادق و انقلابی پشت نکنید ما منافق نیستیم ما کافر نیستیم قلبمان فقط برای خدا و تمامی توده های مردم می تپد ما چیزی از این دنیا برای خود نمی خواستیم هرچه بود برای خلقمان بود و این را خدا و خلق گواه است حق پیروز است در پایان خانواده عزیزم بخصوص مادر گرامی همچون مادر قهرمان مهدی رضایی پیام انقلاب را به گوش همه برسان و یقین داشته باشد راهی را که همه آزادیخواهان مخصوصا مجاهدین طی می کنند بی نتیجه نخواهد بود این وعده خدا و وعده خدا حق است
الذین جاهدو فینا لنهدینهم سبلنا ان الله مع المومنین
در خاتمه ازخواهران و برادران مجاهد م می خواهم که علیرغم شرایط سخت و طاقت فرسای مبارزه از راه خدایی خود باز نایستند سلام مرا به همه دوستان و آشنایان من برسانید و بگویید که من ضدانقلاب نبودم
درود بر مجاهدین ـ سلام بر آزادی
زنده باد اسلام
هرمز عابدی با خدا
۱۰ـ ۵۶۰
ساعت ۲ و ۱۵دقیقه بامداد


با ما در كانال تلگرام #پيشتازان راه #آزادي همراه باشيد
Telegram.me/shahidanAzadi

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر